Integració SEO Tècnic
Sap si els seus continguts estan optimitzats correctament?
Hi ha qui diu que la bellesa està en l’ull de l’espectador, però això és perquè mai ha intentat classificar un contingut en una cerca orgànica.
La veritat és que, per als nostres propòsits, la bellesa resideix en la interpretació del programa d’aprenentatge automàtic de Google, i més tard en els ulls del públic objectiu.
Els motors de cerca depenen de la rellevància d’una temàtica i de l’autoritat per classificar una pàgina. Això vol dir que algunes coses són importants:
- En primer lloc, necessita contingut excel·lent que valgui la pena perquè sigui pres en compte pels motors de cerca, però això gairebé sempre no és suficient.
- També ha de ser específic i optimitzar el contingut correctament des del punt de vista d'una pàgina individual.
La integració de SEO tècnic en els seus continguts és, en general, una conversa amb l’algoritme completament diferent a la que s’estableix amb un usuari final, i la majoria dels factors tècnics de SEO són problemes que resideixen a la integració del contingut.
Per això han de ser tractats amb delicadesa, i el més important, corregir-los abans de començar amb la indexació definitiva.
Com la Integració SEO farà el seu contingut més visible a l'algoritme
Hi ha algunes consideracions tècniques relacionades específicament amb el contingut de pàgines individuals i seria negligent ignorar-les.
Haurem de parar especial atenció a detalls com les etiquetes <alt> en imatges, fragments enriquits en enllaços, càlcul de densitats de paraula clau, o fins a la optimització d’imatges i arxius multimèdia entre molts altres factors.
No ho dubti i col·loqui totes les seves cartes sobre la taula el més ràpid possible. Tot comença amb les paraules clau, i verificar el seu ús serà la forma d’investigar la intenció de cerca de l’usuari.
No parlem d’esbrinar quines paraules clau s’apliquen al contingut en qüestió, sinó d’examinar com s’estan utilitzant aquestes paraules clau en el context d’aquest contingut.
Mai va ser bona idea sobreoptimitzar una pàgina web amb una quantitat desproporcionada de paraules clau, perquè no només és ineficaç, sinó que també resulta perillós.
A Artística Studios podem buscar a Google milers de termes, estudiar desenes de milers de resultats, provar les nostres pròpies hipòtesis i generar una llista de característiques que probablement resultin atractives per a Google.
Vol portar l'optimització del seu contingut existent al següent nivell?
Contacti amb nosaltres i estarem encantats d’assessorar-li.
Com desenvolupem la Integració SEO en els seus continguts
Quan realitzem l’optimització d’una pàgina web, començem amb un full de càlcul amb el seu mapa del lloc, metadades, etiquetes de capçalera i algunes coses més.
Després, realitzem una cerca de paraules clau per identificar les millors variacions possibles d’aquestes paraules, temes i fins i tot preguntes comuns que els seus clients poden estar buscant a Google.
A l’assignar-los al contingut que millor s’ajusti, podem enfocar-nos en optimitzar cada pàgina individual de forma orgànica aprofitant tots els recursos tècnics disponibles en l’actualitat.
Comenci el seu viatge de contingut SEO unint tots els factors des del principi. Si està treballant amb una estratègia de màrqueting de contingut que no va començar amb la investigació SEO, li recomanem que comenci de nou.
Quan les rodes i el motor arrenquen junts, emprèn un viatge molt més suau.