Serveis d'Analítica Web
Vol entendre als seus clients com mai abans ho havia fet?
La gestió d’un web o campanya de màrqueting digital sense estudiar la seva analítica ni el seguiment dels patrons de comportament del visitant, és com intentar arribar a un destí sense direccions. Mai sap si ha arribat al lloc correcte.
La seva empresa genera un univers de dades que poden recopilar-se mitjançant diverses eines. No obstant això, és possible que necessiti ajuda per definir quines dades s’assignen als seus propis objectius per fer un seguiment del progrés de les seves accions.
La integració de les eines més actuals en anàlisi de tràfic web li permetran obtenir riques perspectives sobre el flux d’usuaris orgànics i provinents de campanyes publicitàries.
Com l'Analítica web facilita la presa de decisions a mig termini
En el món actual, tots i cada un de nosaltres deixa un rastre digital amb cada clic, i ser capaços de mesurar amb precisió aquests patrons és una part fonamental per mantenir unes estratègies de màrqueting eficaces que ajudin a prendre les decisions encertades.
A Artística Studios som experts en administrar comptes Google Màrqueting Platform (Google Analytics i Tag Manager) i altres eines complementàries que li permetran saber en temps real la ubicació geogràfica dels seus visitants, les pàgines més visitades, les paraules clau que generen més trànsit i el temps que dediquen els seus visitants en llegir el seu contingut, entre molts altres factors.
Ara pot extreure tota aquesta informació del seu lloc web de manera precisa i ràpida per ajudar a fer canvis i millores de màrqueting basades en dades. En lloc de fer una suposició arriscada sobre la seva pròxima campanya, miri les seves dades per trobar la millor.
Necessita analitzar les seves mètriques web amb KPIs clars i precisos?
Contacti amb nosaltres i estarem encantats d’assessorar-li.
Com desenvolupem els seus Dashboards d'Anàlisi de trànsit
A Artística Studios podem realitzar investigacions personalitzades per crear el dashboard adequat que compleixi amb els seus objectius en màrqueting.
Les solucions d’investigació i anàlisi que oferim inclouen la presa de decisions basades en fets a través d’investigació qualitativa i quantitativa.
Ajudem a definir els seus KPI i objectius juntament amb les mètriques que els afecten, el que l’ajudarà a identificar i documentar el seu dashboard ideal de màrqueting i anàlisi.
El pla de mesurament resultant serà un document de referència i una estratègia que l’ajudarà a concentrar-se en el que importa, i que el farem servir més endavant en la fase d’instal·lació i configuració del conjunt d’eines.
A Artística Studios generem coneixements per a la innovació a través del comportament dels seus clients, així com la seva experiència i anàlisi omnicanal descobrint atributs clau que ajudaran a impulsar la compra.
També mesurem el valor d’impacte de la trajectòria del seu client per identificar aquelles oportunitats de posicionament que puguin convertir-se en un avantatge competitiu respecte a la seva competència.